tisdag, februari 18

SNEAK PEEK AT NEW BANDITS





Kolla! snart finns hon i dessa varianter i min webshop, men om du besöker
"KUSTFOLK" nästa lördag, den 1 mars, finns hon även där och då kommer
jag att ha lite förmånligare priser. Välkommen, hoppas att vi ses!

Lördagen den 1 mars kommer vi att hålla i en liten popup-marknad/utställning.
Det kommer finnas konst, foto, posters, smycken, lyckokatter och keramik
till försäljning. Dessutom kan du få både makeup och hårtips.
vi som kommer att vara där har följande instagramkonton,
aheadhair (hår och make), lisaburenius (konst), hammarposse (keramik), krickelin (foton),
for_goodluck, krickelin och mirandarebecka (smycken, lyckokatter, och sköna brallor)
lokalen heter ahead hair, mellan 11-18 är vi där, du kommer väl?
Välkommen!

för fler bilder och info, kika in hos krickelin på lovely life

 

8 kommentarer:

  1. alltså dom är underbara!!!
    Du är ju underbar, och jag skulle så gärna vilja komma och bara glida runt på popupmarknaden men jag kan ju inte den helgen... suckelibuck.
    nåväl, en vacker dag kommer snart...
    jag känner att jag måste komma ner o upptäcka varberg...

    SvaraRadera
  2. Dom är ju bara fööör fina, alla dina banditer!!

    SvaraRadera
  3. Så jäkla fina! Ser framemot min kattflicka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jamen åhhh, vad glad jag blev när jag såg att du beställt :) pöss!

      Radera