tisdag, februari 4

VEM HOPPAR OCH HOJAR...






Jag jobbar på att skapa lite djungelkänsla hemma,
i väntan på vår värme och sommar. 
Drömmer om att bo lite som hos Trazan.  
I en trädkoja med tigertyg på allt, stora palmblad och lianer
som man kan svinga sig i(Ni kommer ihåg va?!), eller näää,det finns för många vilda barn här och för mycket saker som inte är gjorda utav trä.

Men ett uppstoppat lejon, det skulle vara något att skryta med!! eller kanske en stor Grizzlybjörn som stegrar sig i tamburen, den skulle man ju också kunna hänga kläder på, praktiskt! 
 Fast nu känner jag att jag gränsar mellan Trazan och Addams.
Jag är nämligen helt hooked på den gamla serien. Har
fått låna två boxar och kan liksom inte slita mig, men
mer om det en annan gång. Go kväll! nu är det filmtajm.

2 kommentarer:

  1. åhh jaa haha en björn i tamburen. tänk va kul man hade kunnat ha med den. klä upp hen på olika högtider (jultomte, påskkärring, lucia, halloween) och verkligen skrämma skiten ur folk!

    SvaraRadera