söndag, november 30

HOS OSS IDAG


Förra lördagen dröjer sig kvar...jag köpte dessa fina tändsticksaskar av Marina
på Strömma Farmlodge.
 

den fina lådan med knappen på har jag fått av min fina vän Karin,
i den sparar jag på "finpost"
 



Här ligger de leksaker som fick vara framme under renoveringen.
Jag drömmer om att deras rum skall bli klara så att jag vet vart jag skall
stoppa in allt...längtar.
 


Å så den där lampan som jag är så kär i.
 

På altanen kämpar de tappra pelargonerna mot vintermörker och kyla.
Får nog ta och plocka in dem snart.
 

å så fick jag syn på den här gamla bilden "kattman"



Å här e han, min fina gosse. Du fattar ingenting mamma, så säger han,
men det är väl så det skall va?!

2 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde hänga där hos dig bland dina finheter lite oftare. Kram kompis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar jag med! Vi får hänga på ett fik sålänge;)

      Radera