måndag, april 13

PÅSKEN


Vi åkte till Svenljunga för att fira påsken.
Alla var inte riktigt lika glada och en del ville helt enkelt inte vara med på bild.



Vi mötte lugnet och en något bitande frisk vårvind.
Det var mycket trevligt och jag tror jag åt (ja, åt) äggtoddy för första gången.
Kan inte minnas att jag provat det innan, det skulle vara om man bytte ut 
spriten mot mjöl, då har man plötsligt sockerkakssmet och det har jag provat massor.

På kvällen blev vi bjudna på ett riktigt praktfyrverkeri och
jag tyckte det passade bra så där hela 6 år på dagen.
  Martin
 Jösses vad jag hade önskat att jag kunde prata med dig.
Fråga om tips och råd. Vägledning och datatips samt skulle jag vilja be dig hålla
ett extra vakande öga på barnen, sa att dom aldrig råkade illa ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar