lördag, januari 23

MYCKET FOLK och INREDNINGSTRISTESS


det bor så mycket folk här och julen också(fortfarande inte plockat upp allt på vinden),



och jag har svårt att hinna med att hålla ordning på allt,
tvätten blir ofta liggande eftersom det finns så mycket roligare saker att lägga tid på



och när jag säger mycket folk menar jag 5 hela personer (inte 50)


numer även ett djur



han brukar sitta där, på armstödet. och kika ut på 
annat folk och djur som passerar



det jag ville berätta var egentligen att jag inredningskrisar lite,
är uttråkad och vill känna ny miljö omkring mig,
allt skall ju inte bort, de här glasen t ex, som ingen annan längre vill ha,
dom passar bra hos mig/oss (barnens fynd på myrorna för 1 kr st)

ofta när jag går på loppis, får jag så bråttom att hinna roffa åt mig saker och ting,
är så rädd att någon annan skal hinna före. Så dumt, att jag aldrig lär mig. Det jag vill ha
vill sällan andra ha (tur för mig)


och lampan är en gåva från min vän Lotta. Tack! kompis.
Hon visste att den skulle passa här. btw, älskar den gula färgen,
den har nästan exakt samma färg som den gamla dörren i hallen där uppe
( se översta bilden)


 åter till "krisen" känner mig uttråkad, något måste hända här! 
så jag klickade hem några sköna print från Sammy Rose som jag tänker är min räddning,
 längtar redan efter leveransen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar