torsdag, december 1

1 DECEMBER 1:A LUCKAN

Välkommen till min alldeles egna alternativa julkalender!

...åhhh vad spännande. Barnen fick ju choklad i sin första lucka... och nu skall jag öppna min,  iiiiiihhhh,  håll i hatten...




Det var tvätt, jaja. Nu gäller det att plocka fram alla julkort (ess) man har i bakfickan för att skapa stämning även en sådan här dag. Jag tar med mig en julslinga och lägger den lite här och där och hoppsan, t.o.m. tvätten blev julig.


Det där satte verkligen fart på mig, julljuset...jag såg det i tunneln och vips så var tvätten vikt.
Bara räv och röv kvar i sängen.


Tvätten hamnade i garderoben direkt. Det är värt en belöning kände jag.


Satte på en extra stor kopp kaffe och njöt en stund av den där känslan att vara klar med något (det blir sällan klart för mig nämligen...hittar på så mycket viktigheter på vägen.


som att leta efter en dockskåpsjulgran, men icke. Hittar den inte någonstans.

Juldrama, någon har svimmat av julshocken , INGEN GRAN!
jaja, säger dom runt bordet, det blir jul ändå :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar