fredag, december 2

BAKOM LUCKA 2


Nämen OJ! en bäbis.
Betydligt trevligare lucka idag måste jag säga. Ont gjorde det inte heller. Kändes knappt faktiskt.
Så mycket gooos och bäbisgull att jag inte ens hann tänka att det skulle sitta fint med en skumtomte.
Det bli 5 tomtar av 5 möjliga på den Daisy!  ja jag vet, man vill äta upp henni.


Marina, Kristin och jag signerade böcker idag som kanske kan ligga under någons lucka 24:a
(läs gran)


Klicka hem en fin klapp på http://whatsyourstory.tictail.com/  vet ja, lätt som en plätt ju.


Lätt som en plätt? E det sant?! sa Daisy.
Jo, det sa hon, jag hörde det. Väldigt begåvat barn det där. Det finns inget som går upp emot 
en god bok sa hon också och smaskade lite på både pekbok och overall. Mmmmm, GOTT!


Vi åt falafel, pratade lite om företagandet och smidde lite på eventuella framtidsplaner.
Iiiiiihhhh.


Jag vill också gulla lite sa Kristin.
Ja ba, sakta i backarna det var min lucka!!!
okej då, liiite.


Sen åkte vi hem och det slog mig att jag inte behövde använda julslingan en enda gång.
(jo, jag har den i min ficka nu. går på batteri å allt. Bra sak)

God Jul!

1 kommentar:

  1. Sa ju det! Såna där grejer en har i fickan är superbra! <3

    SvaraRadera