tisdag, december 20

Lucka 19 ORKA

kanske mitt klokaste tips


ORKA!
Återhämtning är något av det viktigaste som finns för att orka med har jag hört.
Det är inte farligt att stressa lite eller jobba som en tok bara man kommer ihåg att ge kroppen vila.
Jag är nog långt ifrån ensam att uppleva en uppsjö av goda tips och visdomar, gärna i något fint och vackert utförande också, som om det inte var nog med klokheten självt.
Fast ibland orkar man ju fan ingenting bara....knappt att man orkar med sig själv och
allra minst att carpa diem, så igår sket jag i resten.
Bara att bryta ihop och komma igen liksom.

Idag skall jag finnas till så det räcker och blir över. Pepparkakshus skall fixas och dekoreras.
Mer om det inom kort, hörs vi! som Lilla Al-fadji brukar säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar