tisdag, december 13

LUCKAN VAR TOM OCH JAG VAR FULL


Jag var full... av iver när jag skulle öppna lucka tolv...men den var TOM!
soprent, inte ett spår av choklad, överraskning eller vas. Tydligen hade någon annan lyckost till tomte hunnit före mig. Kärade ner mig i den koolaste av vaser mitt norra öga skådat och tänkte lägga vantarna på en till mig själv i födelsedagspresent.
Snabbt som en vessla klickade jag på DM-lådan till @emeliethornadtsson 
Men icke sa Nicke och SURT! sa räven.


Smell you later, helt enkelt.
Fast egentligen behöver jag inte sura speciellt mycket. Jag fick nämligen tre superfina pieces av
Nikki! Blir alltid som en gam så fort hon säger att hon skall skänka eller slänga något hon är missnöjd med. Jag är desto mer nöjd. Tar dom direkt utan skrupler i kroppen, men sen kommer det.
Jösses, bara ha och ha, ta och ta. Någon gång kan det ju vara fint att ge lite också.

Tur att jag fick lämnat lite blooood på centralen under gårdagen.
Finns nog inget som går upp emot den känslan.
Med ett smekt ego och känslan av att vara en vardagshjälte kunde jag sova rätt gott trots fullmåne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar