måndag, januari 9

LAZY DAYS ARE OVER


Vi var ute och lufsade en sväng idag. Ja, eller rättare sagt, gick som på nålar och spände oss i hela kroppen som fiolsträngar, rädda för att trilla omkull. Det var verkligen isgata.


Vi stannade till vid mitt favvohus, det med många färger. 
Nu hade det minsann fått lite nya kläder.



det posades och pussades



Kladdpappret, i detta fall ett träd, så snyggt!


De här färgerna fick mitt inre att kvittra till lite och en och annan vårkänsla framkallades.
Det fick mig också att tänka på en bild jag tidigare gjort. 
Den hänger i taket hos Liz på hennnes salong.
När man får sitt hår tvättat kan man vila ögonen på den.

 
 På onsdag börjar barnen skolan igen och jag blir åter ensam hemma med kaninen (läs hunden).
Lazy days are over!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar