fredag, november 3

JAG FINNS PÅ BANG, GOD JUL!



Hej!



Vet ni, jag finns nu mer på Bang butik i Göteborg
på Södra Larmgatan. I närheten av Artilleriet kök.

Ja.
 eller jag och jag,
 mina banditer finns där,
 en del av dem i alla fall.


De passar fint i 
storarummet, 
sovrummet, 
barnrummet, 
ja alla rum faktiskt.

Utmärkt som present t. ex. 
julklapp, 
födelsedag eller 
dopgåva.

Bang är en liten rar och smart butik med 
kläder, inredning och leksaker.

Samtliga med hållbarhetstänk.
sånt jag gillar....hållbarhetstänk.




I dessa tider (jag syftar på klimakterietider) 
då jag överraskar mig själv med spontana inköp 
som jag egentligen kanske inte borde
 (pga, inga pengar alt jag vet inte vart jag är på väg...stilmässigt)

Kärade plötsligt ner mig i en blommig, 
ja du hörde rätt, BLOMMIG klänning från Bric-a Brac
 


Jag kanske måste ha den ( ap-smily med händerna för ögonen)
 
Kika in där för fler finheter och säg hej till mina banditer,
eventuellt köp en :) 
om jag i förvirringenstid skulle glömma...
GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar